Όλες οι αναρτήσεις με την ημερομηνία τους και τον τίτλο

Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Όνειρο της 24ης Απριλίου 2017


 Ο δολοφόνος. Μολύβι και παστέλ σε σημειωματάριο, 20Χ15 cm, 2017
Ήμουν ο δράστης και συγχρόνως το θύμα μιας διπλής νυκτερινής δολοφονίας. Είχα σκοτώσει δεν ξέρω πως δύο άντρες της ηλικίας μου, δίδυμοι αδελφοί αυτοί. Τους έθαψα σ΄ένα δασάκι, μέσα σε πλαστικές σακούλες.
Συγχρόνως ήμουν ο ένας από τους δύο δολοφονημένους. Και κρυβόμουν δηλαδή, μέσα στη μια σακούλα, θαμμένος στο χώμα.
Όταν κατέφθασε η Αστυναμία -μία γαλλική Αστυνομία του 19ου αιώνα- και ανακάλυψε μάνι μάνι το άλλο πτώμα, με έλουσε κρύος ιδρώτας. Διότι κατάλαβα πως η σύλληψίς μου ήταν απλώς θέμα χρόνου.
Πράγματι, μετά από λίγο με ξέθαψαν και μου πέρασαν τις χειροπέδες.
-Ουδέν κρυπτόν υπό τον Ήλιον, είπε ο ένας αστυνόμος που με πήγαιναν.
-Απεδόθη Δικαιοσύνη, είπα κι' εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου